zaterdag 2 december 2017

Feestje.


Deze week heb ik er weer een jaartje bij gekregen. Op mijn geboortedag zijn vrienden en familie altijd welkom voor een stuk zelfgebakken taart maar in dit huisje had ik deze dag nog niet ècht gevierd. Het aantal mensen waarmee ik mijn dag zou willen vieren is niet gering en waar laat ik al die mensen op mijn beperkt aantal vierkante meters? Daarbij heb ik wel eens visioenen dat mijn 100-jarige vloerbalken het zouden kunnen begeven onder een feestende menigte. En, eerlijk is eerlijk, ik heb ook een periode achter me waarin ik helemaal geen zin had het leven te vieren.

Maar dit jaar had ik wèl zin om mijn verjaardag te vieren. Iedereen tegelijk uitnodigen zag ik nog niet zitten maar een aangeklede borrel met goede vrienden leek me een goed begin.


En dus heb ik mijn lange tafel uitgeschoven tot een nog langere tafel, de flessen wijn met een 'Holandse borrelplank' op tafel gezet en gezorgd voor een aantal kleine gerechtjes, gevonden in mijn knipsel-map. (Ook onderstaande foto's komen daar vandaan want door de feestvreugde ben ik vergeten foto's te maken.)

Taartje met biet en appel


Pompoensoep met appel

Hamburgerbroodje met roasted pork 

Het was een feestje en een mooier cadeau kan ik me niet wensen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten