zaterdag 23 december 2017

Fijne dagen!


De meeste kerstwensen komen tegenwoordig digitaal, via email, Facebook of via whats app. Ook ik stuur nog maar een enkele kaart per post en meestal gaan die kaarten naar ooms en tantes zonder Facebook en zonder whats app. Maar het is eigenlijk zó leuk om post te krijgen en dan bedoel ik natuurlijk niet die blauwe enveloppen of de afspraak met dokter of tandarts. In deze tijd van het jaar vallen elke dag nog wel een paar enveloppen op de mat. En hoe leuk is het als er uit die enveloppen echte verrassingen komen zoals bijvoorbeeld een tante van in de tachtig mij wist te verrassen met dit prachtige engeltje. Een aanwinst voor mijn engelenverzameling!

 


Originele kerstwensen zitten blijkbaar in de familie want ook haar dochter wist mij te verrassen. Op de mat vond ik haar grote envelop met daarin een aantal papieren zakjes waarvan één voorzien was van aanwijzingen en een kaartje met "Ho, ho, ho"..." Veel plezier met het maken van de kerstster"! 


Lijm erbij, schaar erbij en voilá: mijn kerstster is klaar en hangt te stralen voor het raam.



Kerstwensen zijn verstuurd, de boodschappen gedaan, het huis is versierd, de tafel is gedekt. Ik ben er klaar voor.



Fijne kerstdagen allemaal!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten