zondag 2 oktober 2016

Wat een bende!

Wat een bende in Jans' huis en tuin! Ik durf geen foto te maken. Ik ben zo druk met mijn vrijwilligerswerk bij de Wereldwinkel dat ik helemaal geen tijd heb om iets te doen in mijn huis en/of tuin. Wel erg leuk vrijwilligerswerk want we zijn de winkel aan het vernieuwen. Dat houdt in: plannen maken, inrichting bedenken, winkels bezoeken, assortiment kiezen, plannen uitvoeren en nu de laatste klus: inrichten. De deadline is morgen, dinsdag gaan we weer open dus gaan we nog even de puntjes op de i zetten.
Daarna wordt het hoog tijd om hier in huis en tuin de puntjes op de i te zetten. Mix heeft ook wat extra aandacht nodig en ik wil eigenlijk ook even goed uitrusten maar of dat goed samen gaat.....?

toch tussendoor een klein klusje gedaan:
de spiegel opgehangen en meteen een mooie tak gehaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten