vrijdag 8 november 2019

De nieuwkomer.

Hij is er al een aantal weken maar is al die tijd bescheiden op de achtergrond gebleven: de nieuwkomer, stoel "Odger" van Ikea. Oudste dochter wees me op de stoelen en ik was op slag verliefd op de crème-witte variant. Ik ben niet meteen overstag gegaan, heb eerst nog even gewikt en gewogen.


Vrij snel wist ik dat ik hem ècht wilde, dat hij goed zou passen maar besloot toch eerst voor één exemplaar te gaan om te kijken of hij daadwerkelijk goed zou passen. Eenmaal thuis was duidelijk dat hij supergoed matcht met de andere twee stoelen en dat ik het bij één exemplaar zou houden.


Odger zit wel ietsjes te laag ten opzichte van mijn tafel, daarom heb ik er dopjes met vilten stukjes ondergezet zodat de stoel ietsjes hoger zit en beter past bij de hoogte van de tafel. Het is een mooi stel, die drie stoelen aan mijn tafel en het is ook nog eens lekker zitten.



Om de bank bij de tafel ook iets comfortabeler te maken heb ik er een kussen op gemaakt. Een luxe zitplek wordt dat bankje nooit maar het is nu geen strafbankje meer. Een lekker dineetje is nu goed vol te houden aan tafel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten