vrijdag 17 mei 2019

Het kruidenkastje hangt.


Het kruidenkastje hangt in de keuken. Het stond enigszins in de weg op het keukenblad in de bijkeuken en dan zit er maar één ding op: aanpakken.

Eigenlijk wist ik niet goed wat ik precies met het kastje zou doen voordat ik het aan de muur zou hangen dus ben ik gewoon maar begonnen met goed schoonmaken. Daar knapte het kastje al van op. Daarna twijfelde ik of ik het wel of niet zou verven. Ik besloot het te schuren want dat is sowieso nodig indien ik het ga verven.


Na het schuren twijfelde ik nog meer of ik het wel zou verven. Het kastje mag er niet te gelikt uitzien, je mag zien dat het oud is. Wel, dat is nu goed zichtbaar en dat houd ik voorlopig zo. Schilderen kan altijd nog.
Met de boormachine heb ik twee gaten geboord voor twee haken waaraan het kastje wordt opgehangen. Het hangt netjes waterpas, niet onbelangrijk!


De kruiden hebben hun plaatsje inmiddels gevonden. Het kruidenkastje staat goed vol maar in mijn keukenlade is weer ruimte.


Ik heb meteen het lepelrek eronder gehangen. Zo heb ik ook meer ruimte in mijn keukenlade. Alles wat moet hangen, hangt. Ik ben klaar met het boren van gaten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten