zaterdag 7 juli 2018

Aan de gang in de gang.

Nu ik een hangkastje in de badkamer heb (én mijn twee dochters met hun badderspulletjes de deur uit zijn), is mijn Ikea kastje in de badkamer niet meer nodig. Hij maakt plaats voor een kapstok met bankje die ik nog moet vinden. Eigenlijk heb ik hem al gevonden maar is hij boven-budget, dus ik zoek nog even verder.
Ondertussen heb ik al wel het kastje verplaatst. Het staat inmiddels naar volle tevredenheid in de gang. Daar miste ik namelijk opbergruimte voor mijn laarzen, tuinklompen en mutsen en sjaals die nu even niet nodig zijn.


Het kastje is daar heel geschikt voor. Zo blijft de gang lekker opgeruimd. De spiegel past er ook mooi naast. Eindelijk een plekje waar ik me zelf in mijn geheel kan bekijken. Door de vele schuine wanden boven en gebrek aan genoeg rechte wanden, kan ik daar geen spiegel hangen én daarbij ook niet genoeg afstand nemen om een totaalplaatje van mezelf te kunnen zien. Nu dus wel in de gang.


De gang heeft nu ook al een paar metamorfoses gehad. De spiegel heeft er al eerder gehangen maar heeft daarna plaats gemaakt voor de ladder. Die ladder stond er wel leuk maar was net iets te lang en stond daarom schuin waardoor de kelderdeur niet geheel open kon. De kelderdeur gaat nu veel verder open, wel zo handig als ik mijn boodschappen daar kwijt wil.


De locker matcht lekker met mijn stoere trapleuning, metalen lamp en grijze krijtbord. Én niet te vergeten met mijn onlangs grijs geverfde voordeur!




Al bij al heb ik nu en een spiegel èn opbergruimte èn een stoere uitstraling in de hal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten