vrijdag 30 december 2016

Dag 2016! Hallo 2017!

2016 Is (zo goed als) voorbij, mijn éérste blogjaar. Aan het eind van een jaar kijk je vaak terug op het afgelopen jaar dus laat ik dat nu ook eens doen. Voor mij was 2016 een jaar waarin ik wilde proberen om iedere week een blog te posten en te kijken hoe mij dat beviel. Het is aardig gelukt. Wat vind ik het leuk om te bloggen! Bíjna iedere week heb ik een blog gepost. Ik ga volgend jaar dus zeker door met bloggen en mijn blog verder ontwikkelen. Daar heb je meteen mijn eerste voornemen voor 2017!

Wat is het jaar voorbij gevlogen en wat is er veel gebeurd in Jans' huis en tuin!
Dit jaar heb ik geschreven over de klussen die gedaan zijn om het huis leefbaar te maken: de aanleg van een badkamer, het opknappen van de keuken, het ateliertje. Daarnaast schreef ik ook over mijn spullen die een plek in huis zochten, het woekeren met de ruimte. En ook de tuin kwam regelmatig aan bod en af en toe een recept. Al deze dingen zullen zullen blijven terugkomen want in een oud huisje blijft altijd wat te klussen ( ik moet nog steeds wat plinten plaatsen). Mijn spullen leken een plek gevonden te hebben maar ik ben alweer aan het veranderen en woon- en slaapkamer zijn niet meer dezelfde als in het begin van 2016. Ook een tuin blijft groeien (dus veranderen) en er zijn nog genoeg lekkere recepten.
En last but not least: de meest veranderlijke ben ik misschien zelf wel. Wie weet wat er in 2017 allemaal staat te gebeuren? Ik heb er in ieder geval zin in, zeker als ik terugkijk naar de blogs en foto's van het afgelopen jaar. Laat 2017 maar komen!
































Fijne jaarwisseling!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten