zaterdag 3 december 2016

Cadeautjes voor Jans' huis en tuin.

Deze week heb ik nagenoten van mijn verjaardagsfestiviteiten. Ik ben weer een jaartje ouder geworden en ben in de watten gelegd door familie en vrienden met lieve wensen en cadeautjes.
Cadeautjes voor Jans' huis en tuin.
Zo heb ik een paar heerlijke warme wandellaarzen gekregen. Ideaal om Mix mee uit te laten bij herfstachtig weer of op koude winterdagen. Je hebt ze zo aan en weer uit. Dat geldt ook voor de tuinklompen die ik heb gekregen om in de tuin te werken. Ze zitten zo lekker dat ik ze al de hele week aan heb en er ook rondjes met Mix mee loop. En ze zijn ook nog eens mooi om te zien!




Op de schaal bij mijn 'urban jungle' liggen de drie gekregen witte amaryllisbollen. Ze doen het niet altijd goed bij mij maar als het wel mee zit bloeien ze in de kerstperiode. Op het kastje staat een verse bos bolchrysanten. De laatste dit jaar voor we over gaan naar de kerstsfeer. Die sfeer begint al een beetje op de tuintafel waar een nieuwe krans met kaarsen staat.
Voor één cadeau moet er geklust worden. Ik heb een rails gekregen om schilderijen op te hangen voor achter de bank. Nu staat er van alles op de plank achter de bank. Heel leuk maar het lijkt me ook mooi om een of twee grote doeken op te hangen en het op de plank iets rustiger te houden.
Na een klus kan ik mijn handen insmeren met lekkere handcreme en ontspannen met lekkere thee en  een mooi tijdschrift of tijdens een aangeboden dagje uit.
Kortom, ik ben verwend met cadeautjes waardoor ik weer zin heb om aan de slag te gaan in Jans' huis en tuin!

2 opmerkingen:

  1. Leuk voor je dat het zo'n gezellige verjaardag was. En mooie cadeaus dus zeker heerlijk nagenieten. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen