zaterdag 3 september 2016

De bloemetjes binnen zetten.

Deze week heb ik maar eens de bloemetjes binnen gezet.
Buiten stonden (of lagen) de bloemen er dankzij Mix wat verfomfaaid bij. Nu staat de geknakte Sedum binnen in mijn kruik. De Lampionnen staan weer rechtop in een vaas en ik heb uitgebloeide rozen vervangen door Dahlia's in een bestaand boeket. Daarnaast heb ik nog een paar mensen blij kunnen maken met een boeket uit eigen tuin.
Van de nood een deugd maken, noemen ze dat.

            

3 opmerkingen:

  1. Je maakt wat mee Janny😀geniet van je verhalen over Mix. Gelukkig komen je planten volgend jaar weer op.liefs Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt wat mee Janny😀geniet van je verhalen over Mix. Gelukkig komen je planten volgend jaar weer op.liefs Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te horen dat je mijn verhalen volgt, Annemiek!

    BeantwoordenVerwijderen