zondag 27 maart 2016

Het is Pasen!

Ik ben net thuis van een gezellige én lekkere paasbrunch met familie bij broerlief. Altijd fijn om bij elkaar te zijn! Het zijn momenten om te koesteren.
Het zijn ook fijne dagen om je huis en tuin extra gezellig te maken: een mooie paastak, verse bloemen, een mooi gedekte tafel... Veel tijd daarvoor heb ik deze week jammer genoeg niet gehad. Drukke werkzaamheden en migraine gooiden roet in het eten. Gelukkig is dat nu weer voorbij en heb ik nog net een paar prachtige Franse tulpen kunnen kopen en bij mijn uitgebloeide magnoliatak in de vaas gezet. Vanmorgen heb ik voor de brunch nog heerlijke Noorse kaneelbroodjes van Nigella (Lawson: Hoe word ik een goddelijke huisvrouw?) gebakken. Mmmmm, een aanrader!



Ik begin inmiddels te wennen aan het feit dat ik soms op zon- en feestdagen alleen ben. Ook nu zijn de meiden bij hun vriendjes. Vandaag heb ik al een gezellige middag achter de rug en veel honger heb ik niet. Dus nestel ik mij op de bank met een goed glas wijn, wat brood, lekkere kaasjes en een salade. Heerlijk!

Fijne paasdagen!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten