vrijdag 6 november 2020

Medicijnkastje in de badkamer.

Het viel me op dat mijn laatste foto's bijna allemaal van de tuin, planten en bloemen zijn. Niet zo gek want ik houd enorm van mijn tuin, planten en bloemen en een groot deel van het jaar ben ik daar druk mee. Gisteren heb ik nog nieuwe bollen in de tuin geplant. Ik heb behoorlijk lang op mijn bestelling moeten wachten maar nu waren ze er dan eindelijk en het was gisteren prachtig tuinweer, prima plantweer. Maar goed, die foto's dus. Ik vind dat het tijd is voor interieur-foto's dus ondanks het werk in de tuin geen tuinfoto's nu maar plaatjes van de badkamer. Er is ook binnen gewerkt, ik heb namelijk onlangs op marktplaats een medicijnkastje gevonden en dat heeft inmiddels zijn plekje gekregen in de badkamer.
Toen ik jaren geleden mijn groene kastje vond, was ik van plan om er nog twee kleinere bij te zoeken. Dat lukte niet meteen maar een paar weken terug vond ik deze op marktplaats en dit kastje was precies wat ik zocht. In deze twee kastjes en het opbergblik van de kwantum kan ik al mijn spulletjes kwijt. In het medicijnkastje liggen geen medicijnen maar shampoo-flessen en dergelijke, spullen die ik liever niet steeds in het zicht heb. Opgeruimd staat netjes!
Ik houd het bij deze twee want ik wil graag de vaas met takjes van de sanguisorba eronder laten staan, daar ben ik nog altijd niet op uit gekeken.
De badkamer is nog steeds (en nu nog meer) naar mijn zin. Op één ding na: de verwarming! Ik worstel al jaren met de verwarming in de badkamer in de winter. Het wordt er maar niet aangenaam warm, wel zo belangrijk in een badkamer! Dè oplossing heb ik nog niet gevonden dus ik sluit niet uit dat daar nog een keer iets aan veranderd wordt. Zo blijf ik lekker bezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten