zaterdag 24 oktober 2020

Herfstbloemen in huis

Afgelopen week werden de foto's gemaakt voor de verkoop van mijn moeders huis. Een mooie bos bloemen doet het altijd goed op foto's dus heb ik wat prachtige herfstbloeiers uitgekozen. Eén van de bloemen die in zo'n bos niet mag ontbreken is de bolchrysant, een favoriet van mijn moeder.
Natuurlijk heb ik ook een bos in eigen huis gezet bij de botteltakjes en lampionnetjes die ik al had.
Met zo'n bos in herfstkleuren komt de herfstsfeer er lekker in. Het kleed ligt er ook weer. Het gaat goed met Mix en zo lang ze haar medicatie slikt, blijft haar allergie onder controle. Ze ligt ook regelmatig weer op de bank, naast haar anti-allergiekleedje in plaats van erop. Het is nu toch een stuk behaaglijker met het kleed onder je voeten.
Ook het doek met het hert heb ik weer opgehangen, weer een stukje herfstsfeer erbij. We moeten het thuis maar extra gezellig proberen te maken nu er buitenshuis steeds minder te beleven valt. Ik wil er zelf in ieder geval gezellig bij zitten en me fijn en geborgen voelen nu ik de gezelligheid van de mensen om me heen wat meer moet missen. Straks ook maar weer een lekkere appeltaart bakken voor mezelf en om uit te delen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten