vrijdag 29 mei 2020

Yoehoe, rabarbertaart!

Yoehoe! 100 volgers op Instagram! Voor de meeste instagrammers misschien niets bijzonders maar ik  ben er blij mee.
Ik vind het leuk en dus reden voor een taartje, een rabarbertaart bijvoorbeeld.


Niet met rabarber uit eigen tuin, mijn rabarberplant doet het niet goed. Naar alle waarschijnlijkheid staat hij verkeerd. Ik had hem al eerder willen verplaatsen maar toen ging hij opeens groeien en heb ik hem toch maar laten staan. Nu gaat het weer niet goed, ik denk dat hij te warm en te droog staat. Bovendien is het ook een krap plekje.


Ik heb al lang problemen met de rabarber. Op 5 juni 2017 schreef ik ook een blog over een rabarbertaart, een met merengue, een hele lekkere vind ik zelf. Ook toen moest ik het doen met rabarberoogst uit een andere moestuin. Indien ik eindelijk een keer een rabarbertaart of -crumble wil maken met eigen rabarber, zal ik toch echt een ander plekje in de tuin vrij moeten maken voor deze plant.
Geen eigen rabarberoogst dus, de rabarber voor deze taart komt van de markt. En het recept van Appie.










Smakelijk! En op naar de volgende 100 volgers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten