vrijdag 8 mei 2020

Een nieuwe deurklink, wat een verbetering!


Vorige week heb ik mijn slaapkamer een finishing touch gegeven door een nieuwe deurklink te bevestigen op mijn net witgeverfde deur. Ik was er zo blij mee dat ik er meteen een aantal bij heb gehaald. Dat wil zeggen: ik heb een deurklink gekocht voor het toilet en drie klinken besteld (want niet op voorraad) voor de deuren beneden. De deurklinken beneden, met name die van het toilet, zijn aan vervanging toe. Die van het toilet dringend want wanneer je die deur stevig dicht wilt trekken, heb je de klink in je handen. 
Boven heb ik nu alleen op mijn slaapkamer een mooie nieuwe klink maar aangezien de nu aangeschafte deurklinken al een aardige hap uit mijn budget betekenen, wacht ik met aanschaffen van de rest op een leuke actie. Die acties zijn er om de haverklap en ik durf ook niet heel lang te wachten want je zult zien dat ze dan ineens uit het assortiment zijn. Overigens is het wel een goede investering want de deuren knappen er meteen van op én ze gaan nu ook goed dicht! Ik moet de deuren wel een beetje opknappen want helaas zijn de mooie oude deuren ooit vervangen door deze seksloze exemplaren. Zo jammer. Gisteren was ik even bij mijn overbuurvrouw en die had ze nog wel. Wat een verschil! Jaloersmakend!! Wie weet vind ik ooit nog eens de oude deuren en kan ik mijn deuren vervangen. Tot die tijd doe ik het met een lelijke deur met wél een hele mooie klink!


En nu ik de toiletdeur met de nieuwe klink zo goed open kan doen, geef ik jullie ook maar meteen weer eens een kijkje in mijn zelf-gerenoveerd kleinste kamertje. Goed, broerlief heeft de muren gestuukt en het toilet geplaatst maar ik heb zelf het leidingwerk achter een voorzetwandje verstopt, de  afzuiger bevestigd en aangesloten, wanden betegeld, geverfd en aangekleed. Best trots op. Het is alweer 4 jaar geleden maar hij ziet er nog prima uit. Helemaal met die nieuwe deurklink!


 


  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten