vrijdag 30 november 2018

De feestelijkste periode van het jaar is weer begonnen.

Het is zover! De feestelijkste periode van het jaar is weer begonnen. De verlichting hangt in de straten, Sinterklaas is weer in het land en ook ik ben weer een jaartje ouder en wijzer geworden. November heeft gezorgd voor wat sombere, gure dagen waardoor je extra veel zin krijgt om het binnen gezellig te maken.


Bij Dille en Kamille kwam ik deze leuke Sinterklaasposter tegen. In een zwarte Ribba lijst van Ikea past hij mooi tussen de andere lijsten.
Mijn kleine Sinterklaas en zwarte Piet van vilt zijn verhuisd naar de Sinterklaastafel in de klas van jongste dochter, maar met twee oude speculaas-plankjes en de Sinterklaasposter is er toch een beetje Sinterklaassfeer in huis.


Nu maar afwachten of hij ook langs komt om iets te brengen...

Ook kerst komt dichterbij en zoals altijd komt er stukje bij beetje kerst in huis.
Bij Kwantum haalde ik een kerstboom op canvas. De afbeelding op de verpakking heb ik ook ingelijst en staat (bijna) naast de Sinterklaasposter.


Het doek zelf hangt op mijn slaapkamermuur, die ik onlangs groen geverfd heb. Heel gezellig wakker worden!


Pas als Sinterklaas weer vertrokken is naar Spanje komt er meer kerst in huis. Tot die tijd doe ik het met de poster, een kleine witte kerstroos (Helleborus) en, natuurlijk, kaarsjes in huis.

Fijn Sinterklaasfeest!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten