zaterdag 17 februari 2018

Veel lol voor weinig.



Vorige week was ik bij Intratuin waar ik een prachtige mand voor Mix vond voor de helft van de prijs! Mix had een kussen in het ateliertje, een kussen dat ik nog had liggen waarvan de vulling eigenlijk niet geschikt was als hondenkussen. Het was gaan schimmelen en moest dus vervangen worden. Haar nieuwe bedje blijft in het ateliertje liggen maar overdag ligt ze het liefst bij mij in de buurt. In de kamer ligt ze dan op haar vachtje. Vaak duwt ze het vachtje op een hoopje en gaat er dan tegenaan liggen. Ze kruipt er als het ware in. Ik heb daarom als nieuw bedje voor haar gezocht naar een zachte mand waar ze lekker in kan kruipen en die er ook mooi uit ziet. Dat is met deze stoere mand helemaal gelukt!


Bij de kassa wachtte me nog een leuke verrassing. Er lagen posters bij de kassa die je als cadeautje mee mocht nemen. Ik had eerder in hun folder zien staan dat ze een aantal weken steeds een andere poster zouden uitdelen maar was het helemaal vergeten. Er lagen er nu nog twee: een afbeelding van Eucalyptus en een afbeelding van een lieveheersbeestje.


Voor een heel klein prijsje heb ik zwarte lijsten bij de Action gekocht en de afbeeldingen ingelijst. Ik kan er echt van genieten zoals ze daar samen op de lambrisering staan. Veel lol voor weinig!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten