dinsdag 13 juni 2017

Spiegeltje spiegeltje aan de wand..

Jongste dochter heeft de sleutel van haar appartement gekregen en gaat binnenkort op zichzelf wonen. Maar voor het zover is moet er eerst geklust worden. Mijn hulp is daarbij van harte welkom dus hanteer ik boormachine, verfkwast, behangersschaar en poetsdoek op een ander adres dan bij Jans' huis en tuin.
Dochterlief en vriend zijn druk geweest met het uitzoeken van een keuken, meubels, behang en verf maar hun collectie gereedschap is zeer beperkt dus wordt er een beroep gedaan op mijn collectie. En als je dan blij bent met een nieuw aangeschafte spiegel voor in de gang en je hem meteen op wil hangen, grijp je mis. Gelukkig is hun nieuwe stulpje niet ver weg en is het gereedschap zo weer terug.


 
Mijn spiegel hangt en het is fijn om te kunnen zien of er geen verf op mijn neus zit als ik de deur uitga!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten