zondag 12 februari 2017

Kleine klusjes, groot resultaat.

Mijn keldertrap is gemaakt! Grote broer vond het belangrijk dat ik niet nog een keer in de kelder zou vallen. (Ja echt, net voor het ophangen van het "pas-op-briefje" vergat ik al dat de trap kapot was...) Hij stond al snel met gereedschap en vakmanschap op de stoep en heeft de traptrede vervangen door een stevige steigerplank. Het ziet er weer keurig uit.



Ik heb meteen plafondplinten gehaald om, na drie-en-een-half jaar, het plafond in de kamer af te werken. Toen ik ze in de verf wilde zetten, kwam ik ook een potje zwarte lak tegen waarmee ik meteen een houten lijst heb geverfd.
Dat lijstje verven, deed ik op mijn schrijfplekje bij de computer. Ik heb het toetsenbord opzij geschoven en voilĂ : een verfplek. Dat die plek niet handig was, bleek toen ik de lijst op mijn toetsenbord liet vallen. De "O" deed het niet meer en even later weigerde het hele toetsenbord! Ik kon niets meer, ook geen blog schrijven! Gelukkig kreeg ik van lieve vrienden een toetsenbord. De leestekens zitten op andere plaatsen dus het is even opletten maar ik kan weer vooruit!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten