vrijdag 24 februari 2017

Gluren bij de buren en verheugen op wat komen gaat.

Na de novemberstorm waarbij mijn boom omgewaaid is, ben ik toch niet helemaal gerust als het hard waait. En het waaide hard afgelopen donderdag! Vanmorgen heb ik de tuin geïnspecteerd op eventuele schade. Mijn gehalveerde boom stond nog overeind, hetzij wat schever dan voorheen. De twee steunpalen hebben hem overeind gehouden.
De enige schade in de tuin is bij de houten schutting. Bij het buitenkraantje, de natte hoek, heb ik een pallet donkerblauw geverfd en dwars op de houten schutting vastgezet. Het blauwe pallet-deel is  door de wind waarschijnlijk heen en weer gaan bewegen en hierdoor is de plank waaraan deze pallet vastzit los geraakt. Ik stel het repareren nog heel even uit. Tot de reparatie kunnen we nu gluren bij de buren. Niet erg spannend hoor, want het enige dat je ziet is het groene gras bij de buurman. Het gras is altijd groener bij de buren!


Tijdens mijn inspectie ontdekte ik weer volop nieuwe groene puntjes en dikker wordende knopjes.



Ik heb de tuinfoto's van voorgaande jaren erbij gepakt en verheug me alvast op wat komen gaat.

maart 2016
april 2016
mei 2016
juni 2016
juli 2016

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk de serie foto's van vorig jaar.Goed vooruitzicht .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Annemiek. Inderdaad een goed vooruitzicht!

      Verwijderen