vrijdag 5 februari 2016

Sweet dreams



Op de slaapkamers kwam een nieuwe vloer, een behangetje en de nodige verf.
Dat behangetje op mijn kamer was een hele zoektocht.
Ik wilde 'iets met vogels' en in mijn zoektocht hiernaar was ik een plaatje van een behang tegengekomen. Prachtig was het. Ik wilde graag zien hoe dat behang er in het echt uit zag en ging op zoek naar een leverancier. Dat viel nog niet mee maar uiteindelijk kwam ik terecht bij ''de mooistemuren' in Haarlem. Ik werd via de mail (ik woon aan de andere kant van Nederland) heel fijn geholpen door Veerle. Zij stuurde mij een sample en vertelde me dat het behang van Louise Body was en 'Pavillon Birds/Blue heette. Ik bestelde in mijn enthousiasme meteen 2 rollen. Het behangetje bleek echter €183,00 per rol te kosten.
Dat x 2 + verzendkosten vanuit Engeland = boven budget.
Zo jammer!

In plaats van een wand behangen, heb ik de wand geverfd met kleur VB423 voor €18,95. Op de muur heb ik het stukje behang geplakt en wat vogels nagetekend om het later in te kleuren. Het hangt er nog steeds, de tekening is nog niet af maar ik vind het wel leuk zo.
Van twee oude lampenkapjes (van de kringloop), witte katoen (uit de kast) en twee plankendragers ( rommelmarkt) heb ik twee gezellige bedlampjes gemaakt.
In een nis heb ik van een paar oude Ikeakasten een nieuwe kledingkast gemaakt. Voorlopig hangt er een gordijn voor. De basis was klaar en er kon een bed komen. En dat bed had ik ook al ergens op de kop getikt...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten