zondag 17 maart 2019

Keuken op komst....gearriveerd! (deel 7)

Het is zover! De nieuwe keuken is geplaatst!


Wat een klus is het geweest! En de klus is ook nog steeds niet klaar. Eigenlijk had ik gedacht dat het plaatsen van de keuken de kers op de taart zou zijn, dat de bijkeuken al helemaal klaar zou zijn, de plinten in de kamer de nieuwe bedrading voor de keuken al zouden verbergen, alles al geverfd zou zijn en dat ik alleen nog maar planken boven het aanrecht zou moeten ophangen... Wel, dat is niet gelukt. Het stucwerk achter de keuken is zelfs nog steeds niet helemaal droog dus die wand moet ook nog geschilderd worden. Deze klussen liggen allemaal nog te wachten maar ze kunnen gedaan worden zonder deadlines en ondertussen kan er gewoon gekookt worden, is er een kraan met gootsteen die gebruikt kan worden en, last but not least, is er een vaatwasser waar alle vuile spullen meteen in kunnen en weer schoon uitkomen! Dat maakt klussen een stuk aantrekkelijker.



Over aantrekkelijk gesproken, dat is mijn nieuwe keuken zeker. Ik ben er ongelofelijk blij mee. Met het inruimen van de kastjes wordt ook de kamer weer wat leger en aantrekkelijker. Langzaam maar zeker verdwijnt de chaos en krijg ik mijn huis weer terug... met een mooie keuken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten