maandag 25 februari 2019

Keuken op komst (deel 6).

Mijn blog is door alle werkdruk even opzij geschoven en ik houd het deze keer ook kort. Alle energie en tijd is naar de nieuwe keuken gegaan.

Zo weinig als vorige week te zien was aan vooruitgang, zo veel zie je nu. Er zitten nieuwe plafondplaten tegen het plafond, er is een nieuw voorzetwandje met isolatie gemaakt tegen het enkelsteensmuurtje aan de raamkant.


Eindelijk is ook het loodgieterswerk gedaan en de stroompunten zijn in de muur gefreesd.


Terwijl ik dit typ, is de stukadoor bezig. Wat een heerlijkheid! Ik denk dat het ergste nu achter de rug is.

Ook voor Mix is de verbouwing een ware beproeving. Overal in huis staan vreemde dingen en haar slaapplek is volgestouwd met gereedschap en materialen. Dat slaapt niet lekker dus mag Mix tijdelijk in de woonkamer slapen. Echt rustig ligt ze daar niet want ook 's nachts lopen er zo af en toe mensen vlak langs het raam en dan moet ze natuurlijk even waarschuwen (lees: blaffen).  Natuurlijk is ze ook nieuwsgierig en wil ze zien wat ik allemaal doe. In de opening tussen woonkamer en keuken had ik een laken opgehangen om het stof enigszins tegen te houden. Daardoor kon Mix echter niet meer volgen wat ik aan het doen was maar af en toe kwam ze even een kijkje nemen.


Het was even bikkelen om alles op tijd voor elkaar te krijgen maar het is gelukt!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten