zondag 19 maart 2017

Maart

Het was een volle week met zon, regen, wind, migraine, (vrijwilligers)werk en weinig huis- en tuinklusjes. Vandaag is een mooie dag voor de broodnodige opruimklusjes en wat huishoudelijke taken. Deze week was het ook weer tijd om tuinfoto's te maken. Ik was er nog niet aan toe gekomen dus stond het met die andere klusjes op mijn to-do lijstje van vandaag. De foto's heb ik al gemaakt, de rest moet nog gebeuren.
Die foto's maak ik ieder maand zodat ik een mooi overzicht krijg van het groeien en bloeien in mijn tuin. Je ziet goed het veranderen van de tuin van maand tot maand gedurende het jaar, maar ook de ontwikkelingen per maand gedurende de jaren. Zo zie je dat er niet alleen planten bijkomen maar ook verdwijnen, zoals het Engels gras (Mix?!) en de roze hyacinten tussen de witte dubbele narcissen. Die laatste heb ik zelf verplant. Ze staan veel mooier bij de Schoenlappersplant!


 

maart 2013
maart 2014

maart 2015
maart 2016
maart 2017







Geen opmerkingen:

Een reactie posten