donderdag 3 augustus 2023

Een portret van mijn tuin

 Eind mei vierde ik een heerlijk feestje in de tuin (lees blog 'Een  tuinfeestje', 16 juni 2023) omdat ik 60 jaar geworden was èn 10 jaar in Jans’ huis en tuin woon. Als cadeautip had ik een bijdrage gevraagd voor een tuinportret, gemaakt door www.sarahvanrossem.com . Afgelopen week was het zover: ik mocht het gaan ophalen bij Sarah! 


Al een tijdje terug had ik bloemen uit mijn tuin naar haar atelier gebracht. Daar hebben we besproken wat voor kleuren ze zou gaan gebruiken, of ik favoriete bloemen heb, waar ik van houd, of ik het werk verticaal of horizontaal wilde… Daarmee is ze aan de slag gegaan. Ik was natuurlijk enorm benieuwd de afgelopen tijd hoe het zou worden maar had er tegelijkertijd volop vertrouwen in dat het iets moois zou worden en dat Sarah begreep waar ik van houd. Onderstaande foto maakte Sarah tijdens het werkproces.


Het resultaat is prachtig geworden, ik kan ernaar blijven kijken. Ik zie mijn tuin en de bloemen erin terug. Nu nog op zoek naar een plaatsje voor dit kunstwerk en dat valt nog niet mee. Ik hang of zet het nu steeds ergens anders. Eigenlijk dacht ik het bij mijn art-wall op te hangen. ..



alleen zit ik op de bank met mijn rug er naar toe en ik wil er nu steeds naar kijken. Vanaf de eettafel zie ik het wel maar te ver om goed te kijken.


Daarom staat het nu voorlopig op mijn zwarte trolley. Ik kan er nu vanaf de bank èn vanaf de eettafel van genieten. 



Voorlopig staat hij daar goed. Heerlijk om naar te kijken maar ook om na te genieten van het gezellige tuinfeestje met zoveel lieve mensen die mij dit gegeven hebben! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten