zaterdag 19 oktober 2019

Herfst in huis.

Hier is het herfstvakantie en het is daarbij passend weer: regen en wind, gekleurde blaadjes die over de weg worden geblazen. Gelukkig is het ook af en toe droog en schijnt heel even de zon. Ik heb deze week een aantal keren een boswandeling gemaakt met Mix en thuis heb ik het gezellig gemaakt. Binnen is het weer aangepast aan het nieuwe seizoen, de herfst.


Deze zomer heb ik een doek met afbeelding van een hert op de kop getikt en nu is het eindelijk zover dat ik hem op kan hangen. Leuk voor nu om de herfst in huis te halen maar ook leuk voor straks in de kerstperiode. Ik heb toch maar een okergeel kussen in huis gehaald, dat wilde ik vorig jaar al doen maar nu bij de nieuwe wanddecoratie heeft de kamer echt dat kleurtje even nodig.


Dus na een stevige boswandeling is het lekker thuiskomen: kaarsjes aan en op de bank met een goed boek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten